Brede School

Sinds 2018 is onze school een samenwerking aangegaan met buurscholen De Cirkel en De Pioniers, BSO Kinderrijk en Platform C (muziek & dansschool Amstelveen) om gezamenlijk op te trekken in het organiseren van buitenschoolse activiteiten voor kinderen. Deze activiteiten vinden plaats op school of een locatie aan het schoolplein (de Meent, BSO Kinderrijk).

Het schooljaar is verdeeld in 3 periodes. Tijdens zo'n periode wordt er gedurende zes weken een aantal cursussen aangeboden. Er bestaat een breed aanbod van activiteiten, waaronder bijvoorbeeld: techniekles, tekenklas, schaken, kleuterdans en de beweegbus. We proberen iedere periode een zo gevarieerd mogelijk aanbod te hebben.

Per periode wordt het aanbod bekend gemaakt in de brede school nieuwsbrief. Deze worden onder de drie basisscholen van de Orion verspreid. Aanmelden voor een activiteit kan bij Mirjam Barendrecht: m.barendrecht@ogamstelland.nl.